HELT SLUT..

Ja måste säga att de va enormt skönt att ta ett långt bad efter en sån här jäkligt varm dag..
Hittade lite smycken när jag va nere på stan, sen köpte jag en sallad på Cupido.
Men nu sitter jag med en ansiktsmask och ska snart mysa ner i sängen.
Måste ju stiga upp tidigt imorgon när de är avslutning och allt.
Ja måste säga att de va enormt skönt att ta ett långt bad efter en sån här jäkligt varm dag..
Hittade lite smycken när jag va nere på stan, sen köpte jag en sallad på Cupido.
Men nu sitter jag med en ansiktsmask och ska snart mysa ner i sängen.
Måste ju stiga upp tidigt imorgon när de är avslutning och allt.

Vybz Kartel - Love You So Much



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0