Fagge

Ligger i sängen nu för att sova ett tag.
Har ju lyckats tagit mig till Fagersta och umgåtts med Evelina och Lisa en sväng.
Men i morgon blir de mys kväll med familjen och
de ska bli DUNDER eftersom jag inte umgåtts med dom på ett tag.
God natt!
Ligger i sängen nu för att sova ett tag.
Har ju lyckats tagit mig till Fagersta och umgåtts med Evelina och Lisa en sväng.
Men i morgon blir de mys kväll med familjen och
de ska bli DUNDER eftersom jag inte umgåtts med dom på ett tag.
God natt!

Avslutar som vanligt med en kartel låt och nu har han släppt en video till "go go wine"
Helt okej video men de bästa är ju att han är så het så man dör..

VYBZ KARTEL - Go Go Wine (OFFICIAL VIDEO)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0