.

Nu är det över.
Har inbilat mig så länge nu att du skulle stå innanför alla ramar
som jag har bildat av den perfekta pojkvännen.
Jag lög för mig själv och trodde på dina lögner.
Det sved bara mer och mer för varje gång jag förstod att du ljög.
Jag trodde dehär skulle bli en början på ett oendligt kapitel.
men nu efter ett tag förstod jag varför jag lämna dig från först början.
Men du har lyckats satt dina spår kommer ihåg som om det var igår första
gången du sa att du älsa mig.
Du satt dina spår men, juste men.
Nu är det över.
Har inbilat mig så länge nu att du skulle stå innanför alla ramar
som jag har bildat av den perfekta pojkvännen.
Jag ljög för mig själv och trodde på dina lögner.
Det sved bara mer och mer för varje gång jag förstod att du ljög.
Jag trodde det här skulle bli en början på ett oendligt kapitel.
men nu efter ett tag förstod jag varför jag lämna dig från först början.
Men du har lyckats satt dina spår. Kommer ihåg som om det var igår första
gången du sa att du älska mig.
Du satt dina spår men, juste men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0