..

62.20.181.136
sluta va så avundsjuk på mig.
ditt ip dyker ju upp var och varannan dag vafan.
en sak vet jag och det är att du bor i Fagersta för det är lätt att kolla upp.
sen vem det är vetefan, finns ju många att välja mellan ;)

fast de är bra att du ger mig kritik, ska göra mer hiss och diss bara för din skull ;*
fast skitsnacket kan du skippa, att du skulle åka endå
till stholm för att knulla min kille så ofta haha

dubbelmoral?
"he, Linad, kxfvk, Sandra, Cecilia" och nu allt va du kallar dig.



Kommentarer
Postat av: ksdfv

hahahaha asså emelie jag gillar dig :) din blogg och allt och de andra med din kille hade man ju bara lite tråkigt (; du vet här i fagersta finns det inte så mkt annat o göra än att sitta vid datan och jävlas med andra (; såååå ta inte såååå illa upp för du borde veta själv hur det ligger till :) haaaaaaaaaveeee a niiiiice daaaaaay

2010-01-18 @ 06:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0