dålig uppdatering

hej alla förlåt för dålig uppdatering, känns som jag lovar och lovar att jag ska bli
bättre på att blogga, men värkar inte riktigt bli så haha.
Men kan va för att jag inte har nån kamera också..

Nej men nu ska jag berätta vad som händer nu i helgen, Hanna♥ kommer hit vi ska på
super sweet 16 fest. haha låter fjantigt men värkar ass kul.
"Giveaways ifrån Uppsalas skönaste klädbutiker, vimmelfotografer med erfarenheter
ifrån tex tidningen Moore och ett helt tv-crew på plats för att filma historia!"
varför inte liksom. :) och sen skulle dom som gjort "fanta och rosé" låten vara dj.



På lördag blir det kanske och åka med Elin på fest så såklart följer Hanna med.
Kommer bli en rolig helg förhoppningsvis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0