091510

Ja Hanna och Jonte är påväg hit nu.
idag ska vi ha kul för som sakt första helgen som singel!
och det ska firas kan jag lova!
är faktist riktigt glad nu.
känns värkligen som att mitt liv är värt att leva igen.
har lyckats få tillbaks designen lite nu iaf :)
eftersom nån tag bort min förra!
vi alla förstår nog vem det är från och med nu
ska jag aldrig nämna den idiotens namn,
aldrig någonsin det kan jag lova!
hör av er om ni vill fira mitt nya singel liv med mig ! haha :D
I'm happy!

"idioten som inte är värd att nämnas vid namn:
du kommer aldrig sluta läs min blogg,
du kommer vilja veta allt jag gör om dagarna för du är besatt av mig ;* "

Kommentarer
Postat av: Walentin

söt bild :)

2009-10-16 @ 16:59:09
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0